Biuro wirtualne to usługa umożliwiająca skorzystanie z przestrzeni biurowej w ekskluzywnej lokalizacji z prestiżowym adresem, eliminująca konieczność ponoszenia kosztów związanych z wynajmowaniem biura oraz unikania zatrudniania personelu do jego obsługi. Na mocy podpisanej umowy otrzymujesz dostęp do adresu rejestracyjnego dla firmy lub innego podmiotu (np. stowarzyszenia, fundacji itp.), który równocześnie pełni funkcję adresu korespondencyjnego. Ten adres może być również wykorzystywany na wszelkich materiałach firmowych.
W ramach świadczonej usługi pracownicy biura wirtualnego obsługują wszelką korespondencję skierowaną do firmy, jednocześnie wysyłając powiadomienia o każdym odebranym liście lub paczce. Na życzenie istnieje także opcja skanowania i przesyłania zawartości na adres e-mail. Dodatkowo, oferujemy możliwość korzystania z sali konferencyjnej, gdy pojawia się potrzeba spotkania z klientem lub kontrahentem.
Szybki kontakt
Niezależnie od wybranego abonamentu otrzymujesz:
Adres do rejestracji i korespondencji w centrum miasta
Nielimitowany odbiór listów i paczek
Powiadomienia e-mail o odbiorze korespondencji
Skanowanie odebranej korespondencji - bez limitów i dopłat
Dostęp do 11 sal konferencyjnych w 2 krajach
Dedykowany panel klienta
Bezpłatny numer faksu
Możliwość przydzielenia numeru stacjonarnego z przekierowaniem
Twoje korzyści
1
Optymalizacja kosztów i oszczędność
Sprawna obsługa już od kilkudziesięciu złotych miesięcznie
2
Ekonomiczność
Pełna obsługa korespondencji w cenie, skanowanie bez limitów i dopłat
3
Prestiżowa lokalizacja
Nasze biuro znajduje się w ścisłym centrum Katowic
4
Miejsca parkingowe
Skorzystaj z wydzielonych miejsc parkingowych dostępnych pod naszym lokalem
5
Minimum formalności przy podpisaniu umowy
Jesteśmy w stanie podpisać umowę w 15 minut
6
Wygoda
Oferujemy możliwość podpisania umowy elektronicznie, korespondencyjnie lub stacjonarnie
7
Pewność i bezpieczeństwo
Jesteśmy 12 lat na rynku, obsłużyliśmy blisko 15000 klientów
8
Miejsca na spotkania biznesowe
W ramach jednej umowy skorzystaj z dostępu do 11 sal konferencyjnych w 2 krajach (10 w Polsce, 1 w Czechach)
Na czym polega oferta wirtualnego biura w Czeladzi?
Korzystając z naszej usługi wirtualnego biura w Czeladzi, otrzymasz dostęp do siedziby w Katowicach z ekskluzywnym adresem, unikając równocześnie kosztów związanych z tradycyjnym wynajmem przestrzeni biurowej. Na mocy podpisanej umowy otrzymasz prawa do korzystania z adresu rejestracyjnego dla firmy lub innego podmiotu (np. stowarzyszenia czy fundacji), który pełni jednocześnie funkcję adresu korespondencyjnego.
Czy możliwe jest zawarcie umowy na wirtualną siedzibę drogą korespondencyjną?
Oczywiście że, tak. Procedura podpisywania umowy na usługę wirtualnego biura w Czeladzi odbywa się zdalnie. W tym celu dokumentacja umowy jest opracowywana na podstawie dostarczonych przez klienta informacji, a następnie przesyłana na wskazany adres e-mail. Klient drukuje otrzymany plik, podpisuje go dwukrotnie, a następnie odsyła do naszego biura. W odpowiedzi dostarczamy podpisaną przez nas kopię umowy.
Czy otrzymam powiadomienia o odebranej korespondencji?
Tak, oczywiście. Informacje o otrzymanej korespondencji automatycznie trafiają na wskazany w umowie adres e-mail, zazwyczaj niemal natychmiast po dostarczeniu przesyłki przez listonosza lub kuriera. Zgodnie z postanowieniami umowy, powiadomienie to jest przekazywane w ciągu 24 godzin od momentu odbioru przesyłki.
Czy istnieje opcja skanowania otrzymanych listów?
Dla zainteresowanych naszą usługą biura wirtualnego w Czeladzi proponujemy kompleksową obsługę korespondencji. Przyjmujemy wszelkie listy, paczki oraz przekazy pieniężne. Jeśli zechcą Państwo, cała otrzymana korespondencja zostanie zeskanowana i przesłana na wskazany w umowie adres e-mail, co stanowi bezpłatną opcję w ramach naszej oferty. Nie naliczamy żadnych dodatkowych opłat za skanowanie, a wszystko to jest już objęte naszym standardowym cennikiem.
Jak mogę odebrać oryginały korespondencji?
Właściciel firmy (w przypadku jednoosobowej działalności gospodarczej) oraz każda osoba uprawniona do reprezentacji (w przypadku spółek) mają prawo do odbioru oryginałów korespondencji z naszego biura. Istnieje także możliwość upoważnienia innej osoby do odbioru korespondencji. Pełnomocnictwo może mieć charakter jednorazowy lub stały, a dokumentacja powinna być udokumentowana na piśmie. W ostateczności akceptujemy również instrukcje przesłane z adresu e-mail, który jest uwzględniony w umowie. Osoba odbierająca korespondencję musi okazać ważny dokument tożsamości. Możliwość odbioru korespondencji obejmuje godziny pracy naszego biura w Katowicach, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.
Obsługiwane obszary
Nasze biuro w Katowicach obsługuje przedsiębiorców z następujących lokalizacji
Dieta krajowa w delegacjach służbowych rekompensuje pracownikowi koszty wyżywienia i drobnych wydatków poniesionych poza miejscem zamieszkania. W 2024 roku przepisy dotyczące ich wysokości oraz zasad rozliczania pozostają kluczowe zarówno dla pracodawców, jak i pracowników. Prawidłowe rozliczanie delegacji pozwala uniknąć nieporozumień i problemów prawnych....
Od września 2024 roku biura rachunkowe muszą dostosować się do przepisów ustawy o ochronie sygnalistów. Sygnaliści, czyli osoby zgłaszające nieprawidłowości w miejscu pracy, odgrywają kluczową rolę w zapewnieniu zgodności z prawem i przejrzystości działań. Przepisy zobowiązują biura do wdrożenia odpowiednich procedur, szczególnie w...
Wypowiedzenie umowy o pracę wymaga przestrzegania określonych zasad, które chronią interesy zarówno pracownika, jak i pracodawcy. W artykule przedstawiamy szczegółowe informacje o wypowiedzeniu umowy i prawach związanych ze świadectwem pracy. Wypowiedzenie umowy o pracę - rodzaje umów i zasady ich wypowiedzenia Umowy o...