faq/korespondencja  
 

Szybki kontakt





wstecz

1. Na jakiej podstawie odbieramy listy zwykle i polecone.

Przesyłki odbieramy od listonoszy i kurierów jako osoby zastane w siedzibie firmy. Listy polecone odbieramy na podstawie pieczątki firmowej, którą możemy dla Ciebie zamówić. Jeśli chcesz mieć wszystkie listy w jednym miejscu (u nas) polecamy zostawić u nas pieczątkę lub zamówić ją za naszym pośrednictwem. Jeżeli jednak z pewnych powodów chcesz odbierać listy polecone samodzielnie, pieczątka nie będzie potrzebna. My ze swojej strony będziemy przekazywać Tobie (skan) awizo od listonosza, za pomocą którego możesz odebrać swoje listy polecone w odpowiedniej placówce Poczty Polskiej.

2. Czy możemy skanować listy?

Jeżeli życzysz sobie, abyśmy skanowali całą korespondencję, jak najbardziej będziemy to robić, skanujemy bez limitu i dodatkowych opłat. Zdarza się jednak, że nie jesteśmy w stanie zeskanować dokumentów zszytych bądź sklejonych tj. aktów notarialnych, tłumaczeń, czasopism, formatów większych niż A4, folderów reklamowych itp. Również zwykliśmy nie skanować kart, w tym płatniczych, paczek oraz zwrotów (listów, które zostały wysłane i wróciły do nadawcy-czyli na nasz adres). W każdej z takich sytuacji służymy informacją i pomocą, więc możesz swobodnie zasięgnąć u nas dodatkowych informacji o swojej przesyłce.

3. Kiedy otrzymuję informacje o odebranej korespondencji?

Naszych najemców informujemy o odebranej korespondencji w ciągu 24 godzin od jej odbioru, natomiast w praktyce 99,9% maili informacyjnych o odebranych dla Ciebie przesyłkach wysyłamy tego samego dnia.

4. Dlaczego aktualizowanie numeru telefonu jak i maila jest ważne?

Współpraca z nami jest bardzo szybka skrupulatna i uporządkowana. Mail, który jest nam podawany na samym początku naszej pracy dla was jest o tyle ważny, że to właśnie na niego (lub też kilka nam podanych) wysyłamy wszelkie powiadomienia, prośby, pisma, oraz co najważniejsze notyfikacje o odebranej dla korespondencji, jak i skany listów (jeśli taka opcję wybierzecie). Wadliwy mail, niezaktualizowany, skutkuje tym, że nie macie Państwo informacji na temat tego jakie listy dla was odbieramy, jaka jest ich treść, jaka jest ich ważność (odbieramy listy z sądów, urzędów, z terminami nieprzekraczalnymi, z karami za przekroczenie terminu na odpowiedź) To samo tyczy się numerów telefonów. Nie mogąc się skontaktować, nie mamy możliwości poinformowania o ważnych dla Państwa firmy sprawach, jak dobiegający końca okres rozliczeniowy, niedawno przebyta kontrola w sprawie waszej firmy, czy kontrahent szukający kontaktu.

5. Czy przechowywana korespondencja jest bezpieczna?

Informacja o odebranej korespondencji lub jej skan jest przesyłany wyłącznie na autoryzowane adresy e-mail, podane podczas podpisywania umowy. Całość obsługi korespondencji jest powierzona naszym kompetentnym pracownikom. Przekazanie korespondencji w oryginale (listów/paczek) jest możliwe jedynie członkom zarządu, właścicielom firmy lub wskazanym przez nich osobom (każdą z tych osób legitymujemy).

6. Jak mogę odebrać oryginały listów?

Zgromadzone u nas listy możesz odbierać od poniedziałku do piątku w godzinach pracy biura tj. 9-17. Możliwa jest również odsyłka listów na wskazany przez Ciebie adres, jednorazowo lub cyklicznie wg twojej dyspozycji, np. raz w tygodniu, raz w miesiącu (Ty pokrywasz jedynie koszt przesyłki).

7. Czy mogę upoważnić kogoś innego do odbioru moich listów?

Oczywiście, możesz taką osobę wskazać podczas zawierania umowy jako „pełnomocnika do odbioru korespondencji”, lub w późniejszym czasie. Wystarczy dyspozycja z autoryzowanego adresu e-mail, który był podany w umowie. Możesz też skorzystać w tym celu z „panelu klienta’ - dodana osoba będzie automatycznie widoczna w naszym systemie.

Szybki kontakt